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Listar por autor "Liébana-Cabanillas, Francisco"
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Ponencia
Análisis de sistemas de pago. Análisis intra e interplataformas
Liébana-Cabanillas, Francisco; Muñoz-Leiva, Francisco; Sánchez-Fernández, Juan (ESIC, 2017)El rápido crecimiento de la tecnología móvil entre la población mundial ha llevado a muchas empresas a intentar aprovechar ...
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Ponencia
Cómo mejorar el diseño de una campaña en favor de las energías renovables bajo un enfoque de neuromarketing
Gómez Carmona, Diego; Muñoz Leiva, Francisco; Liébana-Cabanillas, Francisco (ESIC, 2017)El diseño de campañas publicitarias que generen cambios en las actitudes, intenciones y comportamientos de los consumidores, ...
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Ponencia
Eficacia publicitaria de mensajes basados en amenazas y en logros contra el tabaquismo. Pasado, presente y futuro
López Castejón, Ana; Ibáñez-Zapata, José Ángel; Liébana-Cabanillas, Francisco (ESIC, 2017)La importancia de la eficacia publicitaria en la lucha contra el tabaquismo se ha reactivado en los últimos tiempos al ser ...
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Artículo
Examining user behavior with machine learning for efective mobile peer-to-peer payment adoption
Blanco Oliver, Antonio Jesús; Lara Rubio, J.; Irimia Diéguez, Ana Isabel; Liébana-Cabanillas, Francisco (Springer, 2024)Disruptive innovations caused by FinTech (i.e., technology-assisted customized fnancial services) have brought digital ...
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Artículo
Explanatory and predictive model of the adoptionof P2P payment systems
Lara Rubio, J.; Villarejo Ramos, Ángel Francisco; Liébana-Cabanillas, Francisco (Taylor and Francis, 2020)The purpose of this paper is to identify the factors affecting the intention to use peer-to-peer (P2P)mobile payment. ...
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Artículo
Identifying relevant segments of AI applications adopters – Expanding the UTAUT2’s variables
Cabrera-Sánchez, Juan-Pedro; Villarejo Ramos, Ángel Francisco; Liébana-Cabanillas, Francisco; Shaikh, Aijaz A. (Elsevier, 2021)Artificial intelligence (AI) is a future-defining technology, and AI applications are becoming mainstream in the developed ...
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Ponencia
¿Influye la experiencia en el uso continuado de los sistemas de pago móvil NFC en el transporte público?
Liébana-Cabanillas, Francisco; Molinillo, Sebastián; Ruiz Montañés, Miguel (ESIC, 2017)El interés hacia el pago mediante el teléfono móvil está creciendo en nuestra sociedad como alternativa al uso de efectivo, ...
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Artículo
Intention to use e-commerce vs physical shopping. Difference between consumers in the post-COVID era
Higueras-Castillo, Elena; Liébana-Cabanillas, Francisco; Villarejo Ramos, Ángel Francisco (Elsevier, 2023)The increase in the widespread use of e-commerce reveals a greater tendency towards online shopping. The objective of this ...
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Ponencia
Mobile Social Commerce Acceptance Model: Factors and influences on intention to use S-Commerce
Liébana-Cabanillas, Francisco; Villarejo Ramos, Ángel Francisco; Sánchez Franco, Manuel Jesús (2014)The aim of this paper is to contribute to the research field which studies the consumer behavior model in mobile social ...
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Artículo
Predicting big data adoption in companies with an explanatory and predictive model
Villarejo Ramos, Ángel Francisco; Cabrera-Sánchez, Juan-Pedro; Lara-Rubio, Juan; Liébana-Cabanillas, Francisco (Frontiers Media, 2021)The purpose of this paper is to identify the factors that affect the intention to use Big Data Applications in companies. ...
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Ponencia
¿Valoras el turismo o te da demasiado miedo adquirirlo por internet?
San Martín Gutiérrez, Sonia; Jiménez Torres, Nadia; Liébana-Cabanillas, Francisco (ESIC, 2017)Cuando un consumidor compra un viaje a un destino, intervienen distintos factores referentes al propio viajero y al destino ...
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Artículo
What drives consumers to use P2P payment systems? An analytical approach based on the stimulus– organism–response (S-O-R) model
Irimia Diéguez, Ana Isabel; Liébana-Cabanillas, Francisco; Blanco Oliver, Antonio Jesús; Lara Rubio, J. (Emerald Publishing Limited, 2023)Purpose – Traditional payment systems based on cash and bank cards are being replaced by new innovative formats. This ...